Figury przestrzenne-sesja fotograficzna
Najpierw zaplanowałam z jakich materiałów uczniowie mogą wykonać bryły. I tak powstał przykładowy zestaw materiałów do wykonania brył.
Wykałaczki i plastelina, lub makaron spaghetti i plastelina, lub (jeśli uczeń posiada) klocki magnetyczne. Gdyby uczeń nie posiadał plasteliny, to możesz pociąć ziemniaka na kosteczki i wykorzystać go do łączenia wykałaczek lub makaronu. Inny sposób (bardzo smaczny, więc nie wiem, czy bryły powstaną…), to łącznie wykałaczek lub makaronu za pomocą żelków.
W kolejnym etapie przygotowałam prezentacje, która wprowadziła ucznia w świat graniastosłupów i ostrosłupów. Lekcje zaplanowałam, jako samodzielną pracę ucznia w domu.
JEŚLI OBRAZ ZNACZY TYLE, CO TYSIĄC SŁÓW,
ZDJĘCIA MOGĄ OPOWIEDZIEĆ CAŁĄ HISTORIĘ
Komentarze
Prześlij komentarz